Emma Rose Roberts 1991. február 10-én született New York-ban. Édesapja a híres színész, Eric Roberts. Emma karrierje 2001-ben kezdődött, amikor is megkapta a Betépve című filmben Johnny Depp lányának a szerepét. A Nincs mese című sorozatban énekelt és gitározott. Bemutatkozó albuma, az Unfabulous and More: Emma Roberts, amit 2005 szeptemberében kezdtek forgalmazni. Ezt követően számos filmben és sorozatban szerepelt: Sikoly 4, Rokonlelkek, Családi üzelmek, American Horror Story, Scream Queens.
"Mindig van egy történet a ruháim mögött." - Emma Roberts
Találkoztam Emma Robertsel a Chateau Marmont kertjében, egy napsütéses délutánon, miután tavaszi fotósorozatunkat elkészítettük vele. Egy eldugott sarokban ültünk, Billecart-Salmon rozé pezsgőt ittunk, és a divatról, partykról és a hajszínről beszélgettünk. (Roberts vörös hajú a találkozón, de másnap sötétre fogja festetni). Meglehet bocsátani, ha úgy gondolod, ez olyan cikk lesz, mint mindegyik, amit a fiatal színésznőről olvastál, de tévedsz.
Még jobb: Jó történeteket mond. Az okos anekdoták, új narratívák és olvasás iránti imádata egyaránt áthatja az életének minden aspektusát, és megmagyarázza, miért végtelenül érdekes és mindig szórakoztató. Rengeteget dolog bizonyítja Roberts-ről, hogy őszinte bibliofil, mint az új vállalkozása: a digitális könyvklub és a Belletrist nevű közösség, melynek az a célja, hogy felfedezzék és megosszák az irodalmat.
Robertsnek mindig van egy története, amit érdemes megosztani, mint akkor, amikor Drew Barrymore mellett ült egy divatbemutatón, és majdnem elvesztette az eszméletét. "Mindig próbálok uralkodni az arckifejezésemen, de nagyon zavarban voltam, amikor Drew mellé ültem a Coach divatbemutatón" - mondja, utalva a márka 2017-es elő-őszi bemutatójára. "Én vagyok a legnagyobb Drew rajongó, és amikor ránéztem olyan vörös lettem; Én csak a féltem. Drew mellé ültem a következő Coach Shown, és olyan kedves volt, emlékezett rám. Nagyon izgatottnak éreztem magam emiatt."
Természetesen Roberts történetmesélése a napi öltözködésre is kitér. Mert van itt egy dolog: ha a divat a kommunikáció és az önkifejezés egyik formája - amelyik azt mondja el a világnak, hogy kik vagyunk - akkor Roberts nemcsak teljes mértékben folyékonyan beszél, hanem egy mesteri író is.
"Felnőttem - különösen a vörös szőnyegen és fotózásokon, mikor annyira fiatal voltam mindenki megpróbálja kideríteni, ki vagyok. De most azon a ponton vagyok, ahol azt gondolom, hogy önmagam vagyok és el tudom dönteni, hogy mi az igaz számomra, tudom mit szeretek, és vállalom, hogy az éppen trendi vagy nem."
Természetesen elismeri, hogy nem mindig olyan egyszerű divatosnak lenni. A fiatal, sikeres, divatmívű színésznő egyik mellékterméke az, hogy ha közösségben vagy, akkor valószínűleg lesz ott kamera. És mint bárki, aki valaha is látta magát, te is tudod, hogy jól érezheted magad egy ruhában, de mégsem kedveled a fényképeket. Vegyük például Roberts kapcsolatát a bohém ruhákkal. "A fejemben igen, jól nézek ki és nagyon magabiztosnak érzem magam, de aztán fotókat látok és nem nézek ki aranyosnak, ami sajnos aggodalomra ad okot. Tehát amikor viselek valamit, ami nem feltétlenül nagyszerű a képeken, de élvezni tudom, mert nem hagyom el a házat.
Az öltözködés a munkához is kötődik, mind a vörös szőnyegen, mind pedig a forgatásokon. Amikor a karakterekbe lép, Roberts hangulatlapokat készít a magazinokból származó cikkekből. "Valószínűleg havi 30 magazint vásárolok, és kollázsokat készítek azokból, amiket szeretek" - mondja. "Van egy hatalmas dobozom az összes kivágásommal, így amikor új szerepet vállalok, átnézem a kivágásokat és keresek olyan dolgokat, amelyek inspirálnak engem. Mindig olyan öltözéket, hajat és sminket hozok létre, amely a divatban és a sminkben hozza létre a saját hangulatát. Ezután készítek egy könyvespolcot a karakterem számára is. "A könyvespolc egyszerű, talán négy, öt cím, amelyet a West Hollywood-i Book Soup-ban szerzek be, és a karakteremet szem előtt tartva választom ki.
Amellett, hogy hangulatlapokat és könyveket használ, hogy segítsen neki megérteni karakterei történetét, Roberts aktívan játszik szerepet a fejlesztésében. A jövő évi "In A Relationship" -nál kezdve, a saját ruháit használta. "Bementem a gardróbomba, és megtaláltam ezeket a dolgokat, amelyeket sohasem viseltem, de szerettem, és nem akartam megszabadulni tőlük" - mondja. "Olyan nagyszerű darabok voltak, de nem én voltam. Ezért mindet a filmbe helyeztem, és viseltem őket a karakteremmel."
A "karakter" szem előtt tartása egy másik taktika, amelyet Roberts és stylistjai, Kara és Brit Smith használnak a vörös szőnyegképek létrehozásakor. "Ha az emberek meghallgatnak minket, azt gondolnák, hogy őrültek vagyunk" - nevet rá Roberts. - Találkozunk egy történettel - egy kis viktoriánus baba találkozott egy déli szépséggel- Emma 2017-es megjelenésében, a Chloé Show-n. "Természetesen a legjobban kialakított tervek néha impulzív kiegészítéssel járnak, mint Roberts napszemüvege, amelyet Párizsban vett fel a Chloé Show-n. "Normális esetben nem viselek ilyen szemüveget, de ez megváltoztatta a kinézetemet ilyen hűvös módon" - mondja Roberts. "Ezek azok a legjobb pillanatok, amikor kimegyek az ajtón, és csak megragadok valamit az utolsó pillanatban, vagy rúzsot, vagy felkötöm a hajamat, mert ez valódi."
Míg Roberts egy autentikus pillanatról beszél, az élete is tele van eseményekkel, olyanokkal, amik más szájából mesének hangzanak. Rendszeresen részt vesz a divat legnagyobb éjszakáján - a Met Gálán. "A legvadabb álmomban, amikor Teen Vogue-ot olvasó gyerek voltam, akkor sem gondoltam volna, hogy a Met Gálán részt vehetek majd!" - mondja.
"A Met a legnagyobb nyomás. Mindig ijesztő - csak az érkezés olyan nagyszerű - mondja Roberts, az impozáns lépcsősorra hivatkozva a résztvevőknek meg kell mászniuk. "Minden évben úgy érzem, valami megtörik" - mondja. "Két éve elszakadt az övem, ezért meg kellett állnunk és újat kellett kapnom az úton. Mindig van egy ruhás hiba, és mindig izgulok lefekvéskor, hogy ne rontsam el a ruhámat. De szeretem a Met-et.
Ami Roberts nem-divatos mesemondó kilátásait illeti, biztos lehetsz abban, hogy a következő fejezetek ambiciózusak és érdekesek lesznek. Különösen megihlették az olyan nők, mint Reese Witherspoon és Brit Marling. "Az álmom lány, akivel dolgozhatok, Brit Marling" - mondja Roberts. "Azt gondolom, hogy annyira okos, és az OA az egyik legeredetibb show, amit valaha láttam. És valaki, mint Reese Witherspoon, aki oly sok dolgot csinál ... Szeretem látni mindazokat a gyönyörű, hatalmas, okos nőket, akik a fényképezőgép mögé lépnek, vagy más kreatív szerepet töltenek be. "Mint Witherspoon, aki híres produkciót készített a Gone Girl-ről. "Sokkal fontosabb, hogy a film megfelelő legyen, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy valaki más benne van, és én a kamera mögött vagyok" - mondja.
"Annyira boldog vagyok és hálás, hogy még mindig fotózásokra, filmekre és televíziós sorozatokra készülhetek 17 év után is, de mindig rájövök, hogy fontos, hogy más iránt is érdeklődjek és egyéb dolgok is boldoggá tegyenek" - mondja. "Nem csak a fényképezőgép előtt találom meg önmagam, ami nagyon jó érzés. Nem tudok a rendezésről - annyira csodálom az igazgatókat, de ez nem olyan dolog, amire készen állok - de szeretek írni. Nagyon szenvedélyes vagyok attól, amit a Belletrist-szal csinálunk, mert szeretem az olyan dolgok megtalálását, amelyeket az emberek nem tudnak és azokat megismertetni velük, mint amit a Who What Wear-rel csinálsz.
Ez egy bátor és merész mozdulat, hogy színésznő vállalkozó legyen, aki valami régimódi könyvet ad ki, egy modern csavart a közösségi médián keresztül, nevezetesen egy digitális közösség létrehozását könyvgyilkosok számára. Az új executive-producer készségekkel és szeretett színészi képességekkel párosulva a legfontosabb lépéseket teszi. Bármi legyen is a jövő Roberts történetében, egy dolog biztos: ez oldalfordító lesz.